Hest

Produktnavn Produktinformation
Dinolytic® vet. dinoprost
Til kvæg, heste og svin
Dinoprost er et naturligt forekommende prostaglandin med luteolytisk effekt. Dinoprost forårsager funktionel og morfologisk regression af corpus luteum. Endvidere stimuleres den glatte muskulatur i børen. SPC
Domosedan® vet. detomidin
Til kvæg og heste
Detomidin er en syntetisk α2-receptor agonist til sedation af heste og kvæg. Ved høj dosering ses nogen analgetisk effekt. SPC
Domosedan® vet. detomidin
Mundhule gel
Til heste

En ny formulering af detomidin til sedation af hest før mindre procedurer og indgreb. Gelen må udleveres til brugeren. SPC
Equip® F vet.
Til heste
Vaccinen inducerer aktiv immunitet mod equint influenzavirus. Immuniteten består af et humoralt og et lokalt antistofsvar samt et cellemedieret immunsvar. SPC
Equip® FT vet.
Til heste
Vaccinen inducerer aktiv immunitet mod equint influenzavirus og tetanus toksin. Immuniteten består af et humoralt og et lokalt antistofsvar samt et cellemedieret immunsvar. SPC
Equip® T vet.
Til heste
Vaccinen inducerer aktiv immunitet mod tetanus toxin. Vaccinen indeholder tetanus toxoid adsorberet til aluminiumfosfat. Toxoidet er oprenset ved en specifik immunologisk proces, som skulle sikre, at allergiske reaktioner yderst sjældent vil forekomme.
SPC
Hylartil® vet. natriumhyaluronat
Til heste
Højmolekylær hyaluronsyre til behandling af non-infektiøse artriter og tenditis hos hest. SPC